
FAQ
Rejestracja i Zamówienie 🌱
- Czy muszę założyć konto aby złożyć zamówienie?
Oczywiście, że nie. Możesz złożyć zamówienie jako gość.
Pomimo to warto zastanowić się nad założeniem u nas konta. Dzięki niemu możesz między innymi;
- Sprawdzić historię swoich zamówień
- Uniknąć każdorazowego wpisywania danych do wysyłki
- Korzystać z ekskluzywnych promocji przeznaczonych wyłącznie dla stałych klientów
- Jak mogę założyć konto w sklepie?
Konto możesz założyć w trakcie składania zamówienia lub poprzez naciśnięcie przycisku „zarejestruj się” znajdującego się w prawym górnym rogu strony.
- Jak mogę odzyskać stracone hasło?
Każdemu zdarza się zapomnieć swoje hasło. Niestety ze względów bezpieczeństwa nie możesz odzyskać swojego hasła. Możesz za to łatwo i przyjemnie utworzyć nowe. Aby ustawić hasło wystarczy, że klikniesz tutaj; https://bakaliowyswiat.pl/pl/passremind i postąpisz zgodnie z opisanymi instrukcjami.
- Jak mogę usunąć swoje konto? ☹️
Mimo, iż trochę nam smutno, że nie spełniliśmy twoich oczekiwań to z chęcią ci w tym pomożemy. Aby usunąć konto skontaktuj się z nami za pośrednictwem maila sklep@bakaliowyswiat.pl
- Czy mogę zarejestrować się w sklepie za pośrednictwem Facebooka?
Oczywiście! Wystarczy, że przy procesie rejestracji (patrz pkt. 2) klikniesz przycisk „zaloguj się przez Facebook” i postąpisz zgodnie z opisanymi instrukcjami.
PŁATNOŚĆ 💳
Płatności za zamówienie można dokonać poprzez serwis Przelewy24 lub standardowy przelew. W naszym sklepie można również złożyć zamówienie z opcją płatności przy odbiorze.
Dane do przelewu:
Bank spółdzielczy Pacobank
ORZESZEK SPRZEDAŻ J.M.P. Płóciennik SP. C.
Łódź ul. Budy 4
nr konta; 82 8788 0009 2022 0030 6001 0001
W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.