FAQ

FAQ

 

Rejestracja i Zamówienie 🌱

  1. Czy muszę założyć konto aby złożyć zamówienie?

Oczywiście, że nie. Możesz złożyć zamówienie jako gość. 

Pomimo to warto zastanowić się nad założeniem u nas konta. Dzięki niemu możesz między innymi; 

  • Sprawdzić historię swoich zamówień
  • Uniknąć każdorazowego wpisywania danych do wysyłki
  • Korzystać z ekskluzywnych promocji przeznaczonych wyłącznie dla stałych klientów 
  1. Jak mogę założyć konto w sklepie?

Konto możesz założyć w trakcie składania zamówienia lub poprzez naciśnięcie przycisku „zarejestruj się” znajdującego się w prawym górnym rogu strony. 

  1. Jak mogę odzyskać stracone hasło?

Każdemu zdarza się zapomnieć swoje hasło. Niestety ze względów bezpieczeństwa nie możesz odzyskać swojego hasła. Możesz za to łatwo i przyjemnie utworzyć nowe. Aby ustawić hasło wystarczy, że klikniesz tutaj; https://bakaliowyswiat.pl/pl/passremind i postąpisz zgodnie z opisanymi instrukcjami. 

  1. Jak mogę usunąć swoje konto? ☹️

Mimo, iż trochę nam smutno, że nie spełniliśmy twoich oczekiwań to z chęcią ci w tym pomożemy. Aby usunąć konto skontaktuj się z nami za pośrednictwem maila sklep@bakaliowyswiat.pl

  1. Czy mogę zarejestrować się w sklepie za pośrednictwem Facebooka?

Oczywiście! Wystarczy, że przy procesie rejestracji (patrz pkt. 2) klikniesz przycisk „zaloguj się przez Facebook” i postąpisz zgodnie z opisanymi instrukcjami.

 

PŁATNOŚĆ 💳 

Płatności za zamówienie można dokonać poprzez serwis Przelewy24 lub standardowy przelew. W naszym sklepie można również złożyć zamówienie z opcją płatności przy odbiorze. 

Dane do przelewu:

Bank spółdzielczy Pacobank

ORZESZEK SPRZEDAŻ J.M.P. Płóciennik SP. C.

Łódź ul. Budy 4

nr konta; 82 8788 0009 2022 0030 6001 0001

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl