Ochrona kupującego do 10 000 zł dzięki gwarancji bezpiecznych zakupów Trusted Shops!

FAQ

FAQ

 

Rejestracja i Zamówienie 🌱

• Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?

Oczywiście, że nie. Możesz złożyć zamówienie jako gość. 

Pomimo to warto zastanowić się nad założeniem u nas konta. Dzięki niemu możesz między innymi; 

  • Sprawdzić historię swoich zamówień
  • Uniknąć każdorazowego wpisywania danych do wysyłki
  • Korzystać z ekskluzywnych promocji przeznaczonych wyłącznie dla stałych klientów

• Jak mogę założyć konto w sklepie?

Konto możesz założyć w trakcie składania zamówienia lub poprzez naciśnięcie przycisku „zarejestruj się” znajdującego się w prawym górnym rogu strony. 

• Jak mogę odzyskać stracone hasło?

Każdemu zdarza się zapomnieć swoje hasło. Niestety ze względów bezpieczeństwa nie możesz odzyskać swojego hasła. Możesz za to łatwo i przyjemnie utworzyć nowe. Aby ustawić hasło, wystarczy, że klikniesz tutaj; https://bakaliowyswiat.pl/pl/passremind i postąpisz zgodnie z opisanymi instrukcjami. 

• Jak mogę usunąć swoje konto? ☹️

Mimo iż trochę nam smutno, że nie spełniliśmy twoich oczekiwań, to z chęcią Ci w tym pomożemy. Aby usunąć konto, skontaktuj się z nami za pośrednictwem maila sklep@bakaliowyswiat.pl

• Czy mogę zarejestrować się w sklepie za pośrednictwem Facebooka?

Oczywiście! Wystarczy, że przy procesie rejestracji (patrz pkt. 2) klikniesz przycisk „zaloguj się przez Facebook” i postąpisz zgodnie z opisanymi instrukcjami.

 

📦 DOSTAWA

 

📦 DOSTAWA

 

FAQ

 

• Jak długo trwa przygotowanie i wysłanie paczki?

Przesyłkę wysyłamy zwykle w ciągu 16 godzin roboczych (od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie, w przypadku płatności przelewem).

Większość zamówień złożonych i opłaconych w dzień roboczy do godziny 10:00 wysyłamy tego samego dnia.

• Czy dostawa jest darmowa?

Przesyłka za pośrednictwem usługi InPost Paczkomaty jest darmowa dla wszystkich zamówień o wartości powyżej 100 zł.


• Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy uzależniony jest od formy dostawy oraz formy płatności. Poniżej znajduje się tabela prezentująca aktualne koszty dostawy.

Kurier FedEx 14,99
Kurier FedEx pobranie 14,99 + 2,99
Kurier InPost 14,99
Paczkomaty InPost  9,99

 

 

• Czy moja przesyłka jest ubezpieczona?

Tak, wszystkie przesyłki są ubezpieczone.

 

• Jak długo trwa dostawa?

Przesyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub FedEx i są one dostarczane zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu.

 

• Jak mogę śledzić moją paczkę?

Swoją paczkę paczkomatową lub kurierską InPost możesz śledzić za pośrednictwem aplikacji lub strony InPost.

Swoją paczkę kurierską FedEx możesz śledzić za pomocą strony FedEx.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl